sâmbătă, 7 aprilie 2012

În absența ei



Din ochi-mi uzi de atâta tristețe parcă o ploaie de foc continuă să cadă și nici că se oprește. Infinite secunde prefăcute în lacrimi se scurg mângâindu-mi pielea aspră și uscată de la atâta foc ce alunecă încet lăsându-mi arsuri pe toate venele din corp. Simt. Simt cum sângele îmi fierbe sub piele crăpând-o. Simt cum inima se topește învăluită de acest dor fierbinte.
Simt fiecare centimetru din această distanță deși mică, enormă. Timpul nu îl mai măsor în secunde sau minute. Îl măsor în suspine. Suspine înfiorător de reci și pătrunzătoare.
Dacă vântul nu îmi stinge lacrimile o fac suspinele în locul lui. Totul devine de gheața. Inima nu se mai topește ci se recompune la loc.Deși ea îsi recapătă forma, bate încet, mult prea încet. Ace o străpund din toate părțile perforând gheața subțire fără să o spargă.
Ce se va alege de inima mea când prea multe ace o vor străpunge? Când se va sparge în mii de bucăți lăsând în urma ei doar o umbră. O umbră ce ascunde mii de cuvinte de iubire. Mii de petale de trandafiri purtate de vânt împodobind lumea cu al lor roșu aprins. Mii de zâmbete pe două fețe, între patru obraji ca doi bujori, atât de colorați când se ating.
O rază caldă de soare parcă mă îmbrățișează. Gheața se topește. Inima își recapătă ritmul armonios. Acele se dizolvă lăsând-o în sfârșit să respire aerul curat al dragostei eterne. Ea este aici. Mă strânge la piept. Îi simt parfumul dulce. Îi simt pielea fină alintându-mi fruntea rece, încălzind-o. Ea este aici. Sufletul meu pereche s-a întors unde îi este locul : lângă al meu.

2 comentarii:

  1. Ce bine va potriviti, aveti aceleasi preocupari. Ma bucur ca v-ati gasit, va doresc numai bine si multa fericire impreuna.

    RăspundețiȘtergere

Fii sincer si spune-ți părerea!