miercuri, 11 aprilie 2012

Noi Împreuna

Câte lacrimi de dor se vor mai scurge încet în lipsa ta, iubire? Atat de multe sunt ele, încât dacă încerci să le numeri devii nebun.
Dacă încerci să le aduni te înneci în ele, căci se strâng formând oceane.
Dacă încerci să le ștergi vei obosi și la pământ vei cădea realizând că sunt infinite.
De s-ar preface în trandafiri, Pământul însuși o grădină ar deveni.
De s-ar preface în frunze, purtate de vânt, ar învălui întreaga lume; ea verde devenind.
De s-ar preface în nori, fulgere nu ar înceta să cadă.
De s-ar preface în raze de soare ar topi totul în jurul lor, cu a lor fierbinte dragoste ce reflectează.
De s-ar preface în acele două cuvinte, în acel “TE”, ce pe tine te reprezintă ca regina a gândurilor mele; însoțit de acel “IUBESC”, ce doar sufletu-mi cu atâta sinceritate poate să rostească ori de câte ori inima mea bate, amintindu-mi de a ta îmbrățiașare, ai ști cât de mult eu TE IUBESC... oh, tu, motivul bucuriei mele.

Un comentariu:

Fii sincer si spune-ți părerea!